Presentem les bandes confirmades per a l’Edició 2025 del Festival de Blues de Barcelona!
Enguany hem aconseguit, amb molt d’esforç, tornar a la gratuïtat en tots dos dies!
Divendres 03 de Juliol - 20h
- • Balta Bordoy & SirJo Cocchi - The blues way
- • Ster Wax + The Soulful Trio & Fede Alvarez
- • Ubangi Stomp
Dissabte 04 de Juliol - 20h
- • Quique Gómez & His Vipers
- • Lluís Coloma & His Musical Troupe 5
- • Kirk Fletcher
Diumenge 05 de Juliol - 18:00 - Anfiteatre de Roquetes
• Jam Session de cloenda del Festival.
A càrrec dels exalumnes de l'Escola de Blues de Barcelona, gaudirem d’una jam en aquest entorn privilegiat i poc conegut, amb una de les millors vistes de la ciutat. Disposem de bateria i piano compartits.
Segueix-nos a les xarxes per no perdre’t cap detall!
